«Το μέλλον ανήκει σε αυτούς που πιστεύουν στην ομορφιά των ονείρων τους.» Ελιονορ Ρούσβελτ

Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014

Remember



https://www.youtube.com/watch?v=Eds5X0K7t3Q

Να είσαι πάντα ειλικρινής και να υποστηρίζεις τις απόψεις σου. Οι άνθρωποι που αξίζουν να είναι στη ζωή σου, θα μείνουν.
Το να είσαι ειλικρινής μπορεί να μη σου φέρει πολλούς φίλους, αλλά θα σου φέρει τους σωστούς φίλους.
Αυτό που με κρατάει στη ζωή, είναι η εικόνα που έχω για τον εαυτό μου. Δεν ξεγελάστηκα ποτέ από την εικόνα που είχαν οι άλλοι για μένα.
Δεν χρειάζεσαι κανέναν να σου πει ποιος είσαι ή τι είσαι. Είσαι αυτό που είσαι.

Η αγάπη είναι η απάντηση. Ποια ήταν η ερώτηση;
John Lennon

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μαρτυρία για το πώς μεταμορφώθηκε η ζωή μου (betty.mabel227@gmail.com)

Γεια σας φίλοι!!! Το όνομά μου είναι η Αλεξάνδρα Άντζελα. θέλω να μαρτυρήσω τον καλό δανειστή δανείου ο οποίος μου έδειξε φως μετά από να υποτιμηθεί από 2 διαφορετικούς διεθνείς δανειστές του Διαδικτύου, όλοι υπόσχονται να μου δώσουν ένα δάνειο μετά από να με καταβάλουν πολλές αμοιβές που δεν αποφέρουν τίποτα και δεν έδωσαν κανένα θετικό αποτέλεσμα. έχασα τα σκληρά μου κέρδη και ήταν συνολικά 8.000 ευρώ. Μια μέρα, όπως έβλεπα το διαδίκτυο που φαινόταν απογοητευμένος όταν ήρθα σε μια γυναίκα μαρτυρία που ήταν επίσης scammed και τελικά συνδέθηκε με μια legit δανείου εταιρεία που ονομάζεται Υπηρεσία δανείου Betty Mabel και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (betty.mabel227@gmail.com) όπου τελικά πήρε το δάνειο της, έτσι αποφάσισα να έρθω σε επαφή με την ίδια εταιρεία δανείων και στη συνέχεια τους είπα την ιστορία μου για το πώς έχω scammed από 2 διαφορετικούς δανειστές που δεν έκαναν τίποτα αλλά με φυσικά μου περισσότερο πόνο. Εξηγώ στην εταιρεία με αλληλογραφία και όλα αυτά που μου είπαν ήταν να μην κλαίνω πια επειδή θα πάρω το δάνειό μου στην εταιρεία τους και επίσης έχω κάνει τη σωστή επιλογή επικοινωνίας με αυτούς. συμπλήρωσα το έντυπο αίτησης δανείου και προχώρησα σε όλα όσα ζητήθηκαν από εμένα και στο σοκ μου μου δόθηκε ένα ποσό δανείου 65.000,00EURO από αυτή τη μεγάλη εταιρεία (Υπηρεσία δανείου Betty Mabel) που διαχειρίζεται η κ. Betty Mabel Θεός φοβούμενος τη γυναίκα και εδώ i είμαι σήμερα ευτυχής γιατί αυτή η εταιρεία μου έχει δώσει ένα δάνειο, έτσι έκανα έναν όρκο στον εαυτό μου ότι θα συνεχίσω να μαρτυρά στο διαδίκτυο για το πώς πήρα το δάνειό μου. Χρειάζεστε ένα δάνειο επειγόντως; ευγενικά και γρήγορα επικοινωνήστε Αυτή η μεγάλη εταιρεία τώρα για το δάνειό σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: (betty.mabel227@gmail.com) είναι ευγενικό. Good Luck.My Whatsapp Τηλέφωνο: +1 (929) 267-7281

Ανώνυμος είπε...

ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΟΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟ ΔΑΝΕΙΟΥ

Το όνομά μου είναι ο Ταξιάρχης Θανάσης, πολίτης της Ελλάδας. Έχω scammed από 4 διαφορετικούς διεθνείς δανειστές στο Διαδίκτυο, όλοι υπόσχονται να μου δώσει ένα δάνειο μετά από να μου καταβάλει πολλές αμοιβές που δεν αποφέρουν τίποτα και δεν ισοδυναμεί με κανένα θετικό αποτέλεσμα. έχασα τα σκληρά μου κέρδη. Μια μέρα, όταν έβλεπα το διαδίκτυο με δάκρυα στο μάτι μου, βρήκα μια μαρτυρία για τον άνθρωπο που επίσης εξαπατήθηκε και τελικά συνδεόταν με μια εταιρεία δανείου με την επωνυμία ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΔΑΝΕΙΩΝ BETTY MABEL (betty.mabel227@gmail.com), όπου πήρε τελικά το δάνειό του, οπότε αποφάσισα να έρθω σε επαφή με την ίδια δάνειο και στη συνέχεια τους είπα την ιστορία μου για το πώς έχω απαγχονιστεί από 4 διαφορετικούς δανειστές που δεν έκαναν τίποτα παρά να μου προκαλέσουν περισσότερους πόνους. Εξηγώ στην εταιρεία με αλληλογραφία και όλα αυτά που μου είπαν ήταν να μην κλαίνω πια επειδή θα πάρω το δάνειό μου στην εταιρεία τους και επίσης έχω κάνει τη σωστή επιλογή επικοινωνίας με αυτούς. συμπλήρωσα το έντυπο αίτησης δανείου και προχώρησα σε όλα όσα μου ζητήθηκε και μου δόθηκε δάνειο ύψους 270.000,00 ΕΥΡΩ από αυτή τη μεγάλη εταιρεία (ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΔΑΝΕΙΩΝ BETTY MABEL) που διαχειρίζεται ο κ. Gary Mark και εδώ είμαι ευτυχισμένος γιατί το δάνειο BETTY MABEL ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ μου έδωσε ένα δάνειο, έτσι έκανα έναν όρκο στον εαυτό μου ότι θα συνεχίσω να μαρτυρά στο διαδίκτυο για το πώς πήρα το δάνειό μου. Χρειάζεστε ένα δάνειο επειγόντως ευγενικά και γρήγορα επικοινωνήστε με τα στεγαστικά δάνεια BETTY MABEL τώρα για το δάνειό σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: betty.mabel227@gmail.com

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΔΑΝΕΙΩΝ BETTY MABEL
Email: betty.mabel227@gmail.com
Ο αριθμός μου στο Whatsapp: +1 (929) 267-7281

Ανώνυμος είπε...

Υποσχέμαι να μοιραστώ αυτή τη δήλωση δανείου Λόγω του Θεού ευνοεί στη ζωή μου

Γειά σου,
 
 Είμαι η Αλίκη Αγάπη, που σήμερα ζει στην πόλη της Μελβούρνης. Είμαι χήρα αυτή τη στιγμή με τέσσερα παιδιά και έμεινα σε οικονομική κατάσταση τον Μάιο του 2017 και χρειάστηκα να αναχρηματοδοτήσω και να πληρώσω τους λογαριασμούς μου. Προσπάθησα να αναζητήσω δάνεια από διάφορες εταιρείες δανείων τόσο ιδιωτικές όσο και εταιρικές, αλλά ποτέ με επιτυχία, και οι περισσότερες τράπεζες μείωσαν την πίστωση μου. Αλλά όπως ο Θεός θα το είχε, εισήγαγα σε μια γυναίκα του Θεού έναν δανειστή ιδιωτικού δανείου ο οποίος μου έδωσε δάνειο 850.000 ευρώ και σήμερα είμαι ιδιοκτήτης επιχείρησης και τα παιδιά μου πάνε καλά αυτή τη στιγμή αν πρέπει να επικοινωνήσετε με οποιαδήποτε επιχείρηση με παραπομπή στην εξασφάλιση δανείου χωρίς εξασφάλιση, πιστωτικό έλεγχο, υπογραφή με μόνο επιτόκιο 3% και καλύτερα σχέδια αποπληρωμής και χρονοδιάγραμμα, επικοινωνήστε με την κ. Betty Mabel (betty.mabel227@gmail.com). Δεν ξέρει ότι το κάνω αυτό, αλλά είμαι τόσο ευτυχισμένος τώρα και αποφάσισα να αφήσω τους ανθρώπους να μάθουν περισσότερα γι 'αυτήν και επίσης θέλω ο Θεός να την ευλογήσει περισσότερο. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί της μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του. betty.mabel227@gmail.com Αριθμός τηλεφώνου μου στο Whatsapp: +1 (929) 267-7281