«Το μέλλον ανήκει σε αυτούς που πιστεύουν στην ομορφιά των ονείρων τους.» Ελιονορ Ρούσβελτ

Παρασκευή 3 Απριλίου 2009

Εκστρατεία σωτηρίας


Ραδιομαραθώνιος της UNICEF κατά της ελονοσίας και τον εμβολιασμό

Η UNICEF, σε συνεργασία με την κρατική ραδιοφωνία και πολλούς ιδιωτικούς ραδιοσταθμούς διοργανώνουν Ραδιομαραθώνιο, αφιερωμένος στον εμβολιασμό των παιδιών και την καταπολέμηση της ελονοσίας.

Εικοσιτέσσερα εκατομμύρια παιδιά σε όλο τον κόσμο μένουν απροστάτευτα λόγω έλλειψης εμβολίων ενώ κάθε 30 δευτερόλεπτα πεθαίνει ένα παιδί από την ελονοσία.

Ο Ραδιομαραθώνιος γίνεται στo πλαίσιo μιας ευρύτερης εκστρατείας της UNICEF για την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση της κοινής γνώμης στην Ελλάδα και τον κόσμο για το σημαντικό αυτό ζήτημα της προστασίας της υγείας και της ζωής των παιδιών.

Για την ενίσχυση των προγραμμάτων Εμβολιασμού της UNICEF και την καταπολέμηση της Ελονοσίας θα λειτουργεί από το Σάββατο 4 Απριλίου μέχρι και την Παρασκευή 10 Απριλίου γραμμή δωρεών με SMS.

Όσοι επιθυμούν να συνεισφέρουν μπορούν να στέλνουν κενό μήνυμα στο 54234 με χρέωση 1,19 ευρώ μαζί με το ΦΠΑ.

Ο Ραδιομαραθώνιος θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 9 Απριλίου, καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας με δικτυώσεις των ραδιοσταθμών και ειδικά αφιερώματα.

Νεαρός πέθανε αβοήθητος σε παγκάκι, περιμένοντας το ΕΚΑΒ

03/04/09
Αθήνα

Ένας 30χρονος έχασε τη ζωή του αβοήθητος σε ένα παγκάκι στην Καλλίπολη του Πειραιά το μεσημέρι της Πέμπτης, περιμένοντας να φθάσει το ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ. Οι αστυνομικοί που είχαν εντοπίσει το νεαρό και είχαν καλέσει το ΕΚΑΒ συνέλαβαν το πλήρωμα του ασθενοφόρου, που έφθασε τρεις ώρες μετά την κλήση.

Το περιστατικό σημειώθηκε σε άλσος της Καλλίπολης Πειραιά, σε μικρή απόσταση από το Τζάνειο Νοσοκομείο. Στις 11:45 άνδρες της αστυνομίας που περιπολούσαν στην περιοχή εντόπισαν σε ένα παγκάκι ένα νεαρό άνδρα, περίπου 30 ετών, ο οποίος βρισκόταν σε κακή κατάσταση.

Αν και δεν έδειχνε ότι είχε δεχθεί επίθεση, η κατάσταση της υγείας του νεαρού φαινόταν πολύ σοβαρή. Οι αστυνομικοί του πρόσφεραν νερό και αμέσως κάλεσαν το ΕΚΑΒ, ώστε να μεταφερθεί ο 30χρονος στο πλησιέστερο νοσοκομείο. Οι ίδιοι δεν τον μετακίνησαν, φοβούμενοι για την κατάστασή του.

Η πρώτη κλήση στο ΕΚΑΒ έγινε περίπου στις 12:00, ωστόσο το ασθενοφόρο έφθασε τρεις ώρες αργότερα, με αποτέλεσμα ο άτυχος νεαρός να έχει χάσει τη ζωή του. Οι αστυνομικοί συνέλαβαν το διμελές πλήρωμα του ασθενοφόρου, αυταπαγγέλτως. Οι συλληφθέντες αφέθηκαν ελεύθεροι λίγες ώρες αργότερα. Για την υπόθεση διενεργείται προανάκριση.

Μιλώντας στην ΝΕΤ, ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Προσωπικού του ΕΚΑΒ Ιερόθεος Γιαμουρίδης δήλωσε ότι παρά την απεργία της Πέμπτης, το 60% του προσωπικού του ΕΚΑΒ στην Αθήνα βρισκόταν στη θέση του ως προσωπικό ασφαλείας.

Ο κ. Γιαμουρίδης αρνήθηκε ότι υπάρχει ευθύνη του προσωπικού του ΕΚΑΒ, καταγγέλοντας αδιαφορία της Πολιτείας για τα προβλήματα και τις σοβαρές ελλείψεις του ΕΚΑΒ και σημείωσε ότι κάθε μέρα κινδυνεύουν ανθρώπινες ζωές από την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει το ΕΚΑΒ.

Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

ΑΔΙΑΦΑΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΤΕΜΠΜΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΔΕΚΑΔΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΠ

ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ: α) Ανάπτυξης κ. Κ. Χατζηδάκη

β) Οικονομίας κ. Ι. Παπαθανασίου

γ) Δικαιοσύνης κ. Ν. Δένδια

ΘΕΜΑ: «Αδιαφανής διαχείριση του ΤΕΜΠΜΕ, κομματικές παρεμβάσεις, αναβίωση πελατειακών σχέσεων και αυθαίρετος αποκλεισμός δεκάδων χιλιάδων επιχειρήσεων στην Κρήτη που οδηγούνται στο κλείσιμο

Η μέχρι τώρα εφαρμογή του προγράμματος επιδοτούμενων επιτοκίων του ΤΕΜΠΜΕ έχει δικαιώσει απολύτως την κριτική που ασκήσαμε από την αρχή για την αδιαφανή διαχείριση που προέβλεπε και τα εμπόδια και τους αποκλεισμούς επιχειρήσεων που είχαν και έχουν ανάγκη τη ρευστότητα.

Συγκεκριμένα αποκλείει:

· Τις νέες επιχειρήσεις μέχρι 3 ετών.

· Τις επιχειρήσεις που στις τρεις τελευταίες χρήσεις έχουν μια ζημιογόνο ακόμη και με 1 €.

· Τις επιχειρήσεις μεταποίησης και εμπορίας Αγροτικών προϊόντων όταν η ωφέλεια μετακυλύεται στους παραγωγούς .

· Τις επιχειρήσεις με εξαγωγικό προσανατολισμό όταν η χρηματοδότηση αφορά τη στήριξη του δικτύου και

· Τις επιχειρήσεις με χρηματοοικονομικές δυσχέρειες.

Επιπλέον οι Τράπεζες εκμεταλλευόμενες το ασαφές πλαίσιο απέτρεπαν και αποτρέπουν τους επιχειρηματίες να χρησιμοποιήσουν το πρόγραμμα, δεν πρωτοκολλούν καν τα αιτήματα και θέτουν δικά τους υποκειμενικά κριτήρια για τον προσδιορισμό της αξιοπιστίας και της φερεγγυότητας των επιχειρήσεων. Προκειμένου δε να προχωρήσουν το αίτημα ζητούν το ποσό της δανειοδότησης να κατατεθεί σε προθεσμιακό λογαριασμό ή να αποπληρώνει άλλο δάνειο ακόμη κι αν αυτό εξυπηρετείται κανονικά.

Μ’ αυτό τον τρόπο δάνεια παίρνουν κατά κύριο λόγο αυτοί που δεν τα έχουν ανάγκη, αλλά και ένας μικρός αριθμός επιχειρήσεων που όχι μόνο έχουν όλες τις προϋποθέσεις και οι τράπεζες δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά παρά να εισηγηθούν θετικά για την ένταξή τους στο πρόγραμμα, αλλά και ο αποκλεισμός τους θα ήταν εξόφθαλμα προκλητικός.

Με τις πρακτικές αυτές εναρμονίζεται η μεγάλη πλειοψηφία των Τραπεζών με λίγες εξαιρέσεις και στην πράξη δε λειτουργεί ο ανταγωνισμός.

Η αδιαφανής αυτή και γραφειοκρατική διαχείριση του προγράμματος επανέφερε παλιές μεθόδους της δεξιάς όπως το “κατόπιν ενεργειών μου” αφού εξασφάλισε ως πολιτική πελατεία όλους όσους “κόβονται” αυθαίρετα σε πρώτη φάση ή όσους αναζητούν το ανάλογο πολιτικό μέσο σύμφωνα με τις ″υποδείξεις″ ορισμένων παραγόντων, σε σημαντικό αριθμό καταστημάτων, των Τραπεζών.

Σύμφωνα δε με δημοσιεύματα του Τύπου αλλά και καταγγελίες που οργιάζουν σε συγκεντρώσεις επιχειρηματιών, επιμελητηρίων, ομοσπονδιών επαγγελματιών, βιοτεχνών, εμπόρων κτλ. στην Κρήτη, γίνονται παρεμβάσεις πολιτικών γραφείων και Βουλευτών της Ν.Δ. κυρίως προς την Αγροτική και την Εθνική Τράπεζα που πιέζουν για προώθηση ορισμένων φακέλων, αφήνοντας πίσω άλλους που αραχνιάζουν ή παίρνουν αρνητική απάντηση. Ταυτόχρονα υπάρχει και ρουσφετολογική διασωλήνωση βουλευτικών γραφείων και παραγόντων της Ν.Δ. με ορισμένους Διευθυντές κυρίως κρατικών τραπεζών, οι οποίοι ενημερώνουν τους κομματικούς παράγοντες πουλώντας εκδούλευση και απαιτώντας πολιτική υποταγή από μικρομεσαίους επιχειρηματίες.

Επειδή η έλλειψη ρευστότητας στην αγορά έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις και η κυβερνητική αδιαφορία οδηγεί στο κλείσιμο δεκάδες χιλιάδες επιχειρήσεις και

επειδή τα δημοσιεύματα και οι καταγγελίες των απελπισμένων επιχειρηματιών άπτονται ουσιαστικά της λειτουργίας της δημοκρατίας και της δικαιοσύνης

Ερωτώνται ο κ.κ. Υπουργοί

1. Αν έχει εξεταστεί το μέγεθος των παρεμβάσεων για την κατά παραγγελία προώθηση των φακέλων, σύμφωνα με τα δημοσιεύματα και τις καταγγελίες;

2. Τι συγκεκριμένο θα πράξουν για την άρση των αδικιών που έχουν γίνει μέχρι σήμερα εις βάρος χιλιάδων επιχειρήσεων;

3. Αν σκοπεύουν να αναθεωρήσουν τις διαδικασίες που προβλέπονται και να ενισχύσουν το πρόγραμμα του ΤΕΜΠΜΕ για να καλύψουν τις ανάγκες των μικρών επιχειρήσεων και της πραγματικής οικονομίας;

4. Ο Υπουργός Δικαιοσύνης θα ενεργοποιήσει τις αρμόδιες εισαγγελικές αρχές και στους τέσσερεις Νομούς της Κρήτης έτσι ώστε να διερευνηθούν τα παραπάνω και να αποδοθούν ευθύνες ποιοι διευθυντές Τραπεζών ενημερώνουν παρανόμως βουλευτικά γραφεία και κομματικούς παράγοντες της Ν.Δ. για την έγκριση δανείων από το ΤΕΜΠΜΕ.

Οι ερωτώντες Βουλευτές

Βασίλης Κεγκέρογλου

Μιχάλης Καρχιμάκης


Τρίτη 31 Μαρτίου 2009

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τους Υπουργούς Εξωτερικών, Αγροτικής Ανάπτυξης και Δικαιοσύνης.

ΘΕΜΑ: «ΚΑΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, παρά τα εκτενή δημοσιεύματα, από την αρμόδια πολιτική ηγεσία, ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΚΟΝΔΥΛΙΟΥ 1,5 ΕΚ ΕΥΡΩ ΠΟΥ, σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, ΕΙΧΕ ΔΙΑΤΕΘΕΙ με προσωπική παρέμβαση του τότε Υφυπουργού Εξωτερικών, ΑΠΟ ΤΗΝ Υπηρεσία Διεθνούς Αναπτυξιακής Συνεργασίας (ΥΔΑΣ) του Υπουργείου Εξωτερικών, ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ σε παιδιά της Αφρικής και της Μέσης Ανατολής, βοήθεια ΠΟΥ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΡΑΣΧΕΘΗΚΕ. Η φερόμενη κακοδιαχείριση, σύμφωνα με καταγγελίες, έχει επιβαρύνει την ήδη ταλαιπωρημένη από την αντιαναπτυξιακή και αναξιόπιστη αγροτική πολιτική της Κυβέρνησης, Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Ροδόπης κατά εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ!»

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, ένα πρόγραμμα ανθρωπιστικής βοήθειας, που προοριζόταν για την Αφρική και την Μέση Ανατολή και εξειδικευόταν στην παραγωγή και διάθεση ζυμαρικών στα παιδιά της Αιθιοπίας, της Αιγύπτου και της Ιορδανίας, για το οποίο εκταμιεύθηκε δημόσιο χρήμα ύψους 1.500.000 ευρώ, με ευθύνη του Υπουργείου Εξωτερικών, κατέληξε, μέσα από αδιαφανείς απευθείας αναθέσεις, σε ένα ρεσιτάλ κακοδιαχείρισης, αφού η τύχη των κονδυλίων αγνοείται και η ανθρωπιστική βοήθεια ουδέποτε παρασχέθηκε παρά την παρέλευση του χρονικού περιθωρίου του σχετικού προγράμματος.

ΚΟΝΔΥΛΙ 1.500.000 ΕΥΡΩ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ…

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα ίδια εκτενή δημοσιεύματα, η Υπηρεσία Διεθνούς Αναπτυξιακής Συνεργασίας (ΥΔΑΣ) του Υπουργείου Εξωτερικών, εκπόνησε το φθινόπωρο του 2004 το παραπάνω επισιτιστικό πρόγραμμα προϋπολογισμού 1,5 εκ ευρώ, το οποίο παρουσιάστηκε από τον ίδιο τον τότε Υφυπουργό Εξωτερικών, στις 30/10/04, σε συνάντηση που είχε στην εκλογική του περιφέρεια με την Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Ροδόπης. Σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό, συγκεκριμένος Μη Κυβερνητικός Οργανισμός, θα αγόραζε από την ΕΑΣ Ροδόπης 8.500 τόνους σιτηρών, με προσδιορισμένη τιμή, το οποίο εν συνεχεία θα διατίθετο σε εταιρεία αντίστοιχου κλάδου για την μετατροπή του σε ζυμαρικά. Η συνολική δαπάνη αγοράς των σιτηρών είχε προϋπολογισθεί στα 1,1 εκ ευρώ, ενώ το υπόλοιπο ποσό του κονδυλίου, δηλαδή τα εναπομείναντα 400.000 ευρώ αντιστοιχούσαν στις διοικητικές δαπάνες του συμμετέχοντα Μη Κυβερνητικού Οργανισμού.

ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΦΕΡΟΜΕΝΕΣ «ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ» ΤΟΥ ΕΠΟΠΤΕΥΟΝΤΑ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ

Από την αρχή επιλέγησαν μεθοδεύσεις που δεν διασφάλιζαν την διαφάνεια στην αξιοποίηση του συγκεκριμένου κονδυλίου και σύμφωνα με τα σχετικά δημοσιεύματα:

  • συγκεκριμένη εταιρεία προτάθηκε από τον τότε Υφυπουργό Εξωτερικών με το σκεπτικό να τονωθεί… η τοπική οικονομία της εκλογικής του περιφέρειας.
  • το έργο δόθηκε με απευθείας ανάθεση και με τη αδιαφανή μεθόδευση του κατακερματισμού σε μικρότερα έργα, προκειμένου να αποφευχθεί ο δημόσιος διαγωνισμός που επιβάλλεται σύμφωνα με το κόστος του συνολικού έργου.
  • στη συμφωνία για το ανθρωπιστικό αυτό πρόγραμμα δεν προσκομίστηκαν ποτέ οι εγγυητικές επιστολές που προβλέπονται ρητά για όλες τις πράξεις που διαχειρίζεται η ΥΔΑΣ.
  • ο ιδιοκτήτης της συγκεκριμένης εταιρείας είχε περιληφθεί στην ομάδα επιχειρηματιών που συνόδευσαν τον Υφυπουργό Εξωτερικών στα μέσα του 2004 σε επίσκεψή του, με επικεφαλής τον τότε Πρόεδρο της Δημοκρατίας στο Αζερμπαϊτζάν. Στο συγκεκριμένο ταξίδι αν και συμμετείχαν και άλλοι επιχειρηματίες της Ροδόπης, κάποιοι πιθανώς για την εξυπηρέτηση των μικροκομματικών προπαγανδιστικών στοχεύσεων του κ. Στυλιανίδη, ωστόσο η συμπερίληψή του συγκεκριμένου ιδιοκτήτη της ήδη τότε προβληματικής STAR, φέρεται ως ενδεικτική ιδιαίτερης εύνοιας με βάση την κοινή επιχειρηματική λογική.
  • όταν έγινε η ανάθεση του έργου στην συγκεκριμένη εταιρεία παραγωγής ζυμαρικών, που είχε μόλις μεταφερθεί στη ΒΙΠΕ Κομοτηνής, αυτή ήδη παρουσίαζε πολλά προβλήματα και φέρεται να είχε ζητηθεί, μέσω του ιδιοκτήτη της, κυβερνητική στήριξη, προκειμένου να ανταποκριθεί στους όρους του αναπτυξιακού πλαισίου, βάσει του οποίου έγινε η μετεγκατάσταση της, καθώς και στα ανοίγματα προς τους πιστωτές της.

ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΟΛΙΓΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Αντίστοιχες αδιαφανείς μεθοδεύσεις χαρακτηρίζουν, όμως σύμφωνα με τα σχετικά δημοσιεύματα, και την ίδια την πορεία του σχετικού προγράμματος, καθώς

  • η συγκεκριμένη ήδη προβληματική, κατά το χρόνο της ανάθεσης, εταιρεία, το 2005 έκλεισε την Μονάδα Παραγωγής της στη ΒΙΠΕ Κομοτηνής, ενώ νωρίτερα είχε κλείσει και την αρχική Μονάδα της στην Μάνδρα Αττικής.
  • Παρά την εξέλιξη αυτή όμως, αποφασίστηκε να συνεχιστεί η συνεργασία με τους εκπροσώπους των συγκεκριμένων επιχειρηματικών συμφερόντων, με αποτέλεσμα εταιρεία Διανομών, χωρίς μονάδα παραγωγής σιτηρών, και μάλιστα με την μορφή Εταιρείας Περιορισμένη Ευθύνης, να αναλάβει την ολοκλήρωση του Προγράμματος, δηλώνοντας ότι θα αναθέσει περαιτέρω (!!!) την παραγωγή των ζυμαρικών σε άλλες εταιρείες της Β. Ελλάδος.

αγνοείται τόσο η τύχη του σιταριού που διατέθηκε από την ΕΑΣ Ροδόπης, όσο και η τύχη των κονδυλίων της ΥΔΑΣ, ενώ η ζημία της ΕΑΣ ΡΟΔΟΠΗΣ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΤΑ 500.000 ΕΥΡΩ – ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ από ΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ

Συνέπεια της διαχειριστικής ολιγωρίας, της φερόμενης «προσωπικής εμπλοκής» του τότε Υφυπουργού και της αδικαιολόγητης εκτροπής από τις θεσμοθετημένες διαδικασίες διασφάλισης της διαφάνειας από την αρμόδια εποπτεύουσα Υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών φέρεται να ήταν η μη ολοκλήρωση του Προγράμματος εντός του συμφωνηθέντος χρόνου και η σημαντική ζημία ύψους άνω των 500.000 ευρώ που υπέστη η Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Ροδόπης. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, αγνοείται τόσο η τύχη του σιταριού που διατέθηκε από την ΕΑΣ Ροδόπης, όσο και η τύχη των κονδυλίων της ΥΔΑΣ.

Μάλιστα, σύμφωνα με τα ίδια δημοσιεύματα, όταν οι συνεταιριστές ζήτησαν πολιτική παρέμβαση της υπεύθυνης για το συγκεκριμένο πρόγραμμα Κυβέρνησης σχετικά με την σημαντική ζημία της ΕΑΣ Ροδόπης, που αντιπροσωπεύει το 15% - 20% του ετήσιου κύκλου εργασιών της, δημιουργώντας της οικονομική ασφυξία, η Κυβέρνηση επέλεξε την αποσιώπηση και παραπομπή του ζητήματος στο αβέβαιο μέλλον. Συγκεκριμένα, ο τότε αρμόδιος Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης είχε δηλώσει αναρμόδιος και είχε υποσχεθεί ότι θα διαβιβάσει το πρόβλημα στον τότε Υπουργό κ. Μπασιάκο, ενώ ο κ. Στυλιανίδης, Υφυπουργός τότε Εξωτερικών είχε, ήδη από τα τέλη του 2006, επιφυλαχθεί να απαντήσει, αφού θα μελετούσε την κατάσταση με την ΥΔΑΣ.

Επειδή, η τύχη των κονδυλίων, των σιτηρών, αλλά και των υπεσχημένων και αυτονόητων απαντήσεων και παρεμβάσεων των συναρμοδίων ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ.

Επειδή, προκαλεί τεράστια ερωτηματικά η στάση της ΥΔΑΣ, κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Εξωτερικών, που όχι μόνο δεν παρενέβη, αλλά άφησε να παρέλθει άπρακτο όλο το χρονικό περιθώριο που είχε οριστεί για την ολοκλήρωση του προγράμματος, χωρίς να ασχοληθεί.

Επειδή, είναι προκλητική η αδιαφορία της αρμόδιας πολιτικής ηγεσίας και μάλιστα σε αντιδιαστολή με την πρωτοβουλία, τελικά, της διαχειρίστριας Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης να επωμιστεί η ίδια το κόστος του σχετικού προγράμματος.

Επειδή, οι μεθοδεύσεις που φέρονται να έλαβαν χώρα κατά την ανάθεση και διαχείριση του προγράμματος, όπως η αδιαφανής πρακτική κατακερματισμού του έργου για αποφυγή δημοσίου διαγωνισμού, η προσωπική παρέμβαση του τότε Υφυπουργού Εξωτερικών κ. Στυλιανίδη για την επιλογή μιας εξόφθαλμα προβληματικής εταιρείας, που σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα έπαυσε να λειτουργεί τη μονάδα παραγωγής της, κλπ φέρουν έντονη οσμή σκανδάλου στην υπόθεση.

Επειδή η λεηλασία του δημοσίου πλούτου και η πεποίθηση ατιμωρησίας εμφανίζονται πλέον να αποτελούν κεντρικό άξονα της Κυβερνητικής αντίληψης περί διαχείρισης της εξουσίας που της ανατέθηκε.

Και επειδή, η συγκεκριμένη υπόθεση κατέληξε να ζημιώσει κατά εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, ένα αγροτικό συνεταιρισμό της Περιφέρειας, που ήδη ταλαιπωρείται επί μακρόν από την αντιαναπτυξιακή και αναξιόπιστη αγροτική πολιτική της Κυβέρνησής σας.

Ερωτάσθε:

  1. Αληθεύουν οι παραπάνω καταγγελίες, για τις οποίες, παρά τα εκτενή σχετικά δημοσιεύματα, εδώ και χρόνια δεν έχουν δοθεί επίσημες, ουσιαστικές και πλήρεις απαντήσεις, καθώς και συγκεκριμένες λύσεις;
  2. Έχουν αποδοθεί ευθύνες για την προφανή κακοδιαχείριση 1,5 εκ ευρώ για ένα πρόγραμμα ανθρωπιστικής βοήθειας, του οποίου η τύχη αγνοείται, όπως αγνοείται και η τύχη των κονδυλίων που διατέθηκαν και το οποίο ζημίωσε κατά 500.000 ευρώ και άνω την Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Ροδόπης; Και μάλιστα τη στιγμή που το συγκεκριμένο πρόγραμμα, με απευθείας ανάθεση και με την αδιαφανή πρακτική του κατακερματισμού σε μικρότερα έργα ανατέθηκε από κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών, χωρίς εγγυητικές επιστολές, σε φορείς, μεταξύ των οποίων και εταιρεία ήδη προβληματική, που φέρεται να προτιμήθηκε ως «προσωπική επιλογή» του τότε Υφυπουργού και σημερινού Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών;
  3. Με ποιο σκεπτικό, μετά το κλείσιμο της Μονάδας παραγωγής της εταιρείας που είχε επιλεγεί ύστερα από φερόμενη προτίμηση του αρμοδίου τότε Υφυπουργού, η ανάθεση παρέμεινε στα ίδια επιχειρηματικά συμφέροντα, με αποτέλεσμα να συνεχιστεί το έργο από μια εταιρεία περιορισμένης ευθύνης με αντικείμενο τις διανομές και όχι την παραγωγή σιτηρών;
  4. Γιατί έστω και τότε δεν επελέγη με διαφάνεια άλλη εταιρεία;
  5. ‘Εχει αποκατασταθεί η ζημία της ΕΑΣ Ροδόπης, ενόψει μάλιστα και των δυσμενών συνθηκών που αντιμετωπίζουν τα τελευταία χρόνια οι αγρότες εξαιτίας της αντιαναπτυξιακής και αναξιόπιστης αγροτικής πολιτικής της Κυβέρνησής σας; Αν ναι, με ποιον τρόπο και από ποιον φορέα; Αν όχι, πόσα ακόμα χρόνια χρειάζεται να ασχοληθεί η Κυβέρνησή σας με ένα σοβαρότατο πρόβλημα, που η ίδια, λόγω κακοδιαχείρισης και ανεπίτρεπτης ολιγωρίας, προκάλεσε στο συγκεκριμένο αγροτικό συνεταιρισμό;
  6. Ποια η τύχη των αγωγών που έχουν ασκηθεί από της ΕΑΣ Ροδόπης για την συγκεκριμένη υπόθεση;

Οι ερωτώντες Βουλευτές

Μιχάλης Καρχιμάκης

Γρηγόρης Νιώτης

Μάρκος Μπόλαρης

Γιάννης Δριβελέγκας

Μιχάλης Τιμοσίδης

Δημήτρης Τσιρώνης

Χρήστος Αηδόνης

Χρύσα Αράπογλου

Θεοδώρα Τζάγκρη

Γιάννης Αμοιρίδης

Τάσος Σιδηρόπουλος

Μανώλης Στρατάκης

Βασίλης Κεγκέρογλου

Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

Διαδώστε το: ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΚΟΠΩΝ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΕΥΤΕΛΗ ΠΟΣΑ- ΧΡΕΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ

Ε Ρ Ω Τ Η Σ Η

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ: 1. Οικονομίας & Οικονομικών, κ. Ι. Παπαθανασίου

2. Δικαιοσύνης, κ. Νικ. Δένδια

ΘΕΜΑ: Κατασχέσεις περιουσιών για χρέη 300

Κύριοι Υπουργοί,

Σύμφωνα με πληροφορίες, παρά τις περί του αντιθέτου υποσχέσεις της κυβέρνησης, δυστυχώς, για ευτελή ποσά της τάξης των 300 – 500 €, περιουσιακά στοιχεία πολιτών εγγράφονται στα βιβλία κατασχέσεων των Υποθηκοφυλακείων. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας, υπάρχουν ενδεικτικά εγγραφές κατασχέσεων στα βιβλία κατασχέσεων Υποθηκοφυλακείων για χρέη προς το Δημόσιο των εξής υπηρεσιών:

ΙΚΑ ΕΤΑΜ Αγ. Αναργύρων

360 €

ΔΟΥ Μοσχάτου

700 €

ΔΟΥ Ιλίου

537€

ΔΟΥ Ιλίου

516 € (β’ εγγραφή)

ΔΟΥ Κατοίκων εξωτερικών

1700 €

ΕΥΔΑΠ οφειλή νερο

600 € (εγγραφή για οικία αξίας άνω των 70.000 €)

600 € (εγγραφή για οικία αξίας άνω των 70.000 €)

Το εξοργιστικότερο, όμως, όλων είναι ότι όλες οι παραπάνω εγγραφές καταχωρήθηκαν στα αντίστοιχα βιβλία των Υποθηκοφυλακείων μόνο κατά το τελευταίο δίμηνο Φεβρουάριος – Μάρτιος.

Ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί,

1. Αληθεύουν τα ανωτέρω στοιχεία;

2. Με βάση τα στοιχεία των Υποθηκοφυλακείων, πόσες αντίστοιχες εγγραφές κατασχέσεων έχουν υπάρξει από την αρχή του έτους μέχρι σήμερα και για ποια ποσά από 1.000 € και κάτω, υπέρ δημοσίων υπηρεσιών στο σύνολο της χώρας;

Αθήνα, 26 Μαρτίου 2009

ΟΙ ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ

ΜΑΝΙΑΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

ΡΟΒΛΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΚΑΡΧΙΜΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ

Κυριακή 22 Μαρτίου 2009

ΔΙΠΛΟΑΝΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΔΙΠΛΟΠΛΗΡΩΜΗ 26 ΕΚ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ

ΕΡΩΤΗΣΗ

KAI

ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Προς τον Υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών

ΘΕΜΑ: «Καταγγελίες για κατασπατάληση ποσών άνω των 26.528.826 ευρώ και αδιαφάνεια ακόμα και στα έργα υλοποίησης ψηφιακού περιουσιολογίου και την εφαρμογή των άδικων Κυβερνητικών ρυθμίσεων του Ενιαίου Τέλους Ακίνητης Περιουσίας: Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών, ενώ τα τελευταία 4 χρόνια απασχολεί, για την δημιουργία περιουσιολογίου και στη συνέχεια την καταχώρηση δεδομένων σχετικών με το ΕΤΑΚ, 150 έως 170 ημέτερους κάθε χρόνο με συμβάσεις έργου και συνολικό κόστος 11.530.200 ευρώ, τελικά αναθέτει το ίδιο φυσικό αντικείμενο (περιουσιολόγιο) έναντι 7.738.686 ευρώ σε ανάδοχο εταιρεία πληροφορικής και στη συνέχεια, με τη μέθοδο των διαπραγματεύσεων, έναντι άλλων 7.260.000 αναθέτει στην ίδια εταιρεία και την εφαρμογή υπολογισμού του ΕΤΑΚ, παρά τις αρχικές αντιρρήσεις ακόμα και του Ελεγκτικού Συνεδρίου για την νομιμότητα της ανάθεσης!»

Σύμφωνα με καταγγελίες, πίσω από τις ακροβασίες της Κυβέρνησης κατά την επιβολή του άδικου, αλλά και δυσχερούς και πρόχειρου στην εφαρμογή του Ενιαίου Τέλους Ακίνητης Περιουσίας, έχει διαδραματιστεί ένα ακόμα ρεσιτάλ ευνοιοκρατίας, κατασπατάλησης και αδιαφάνειας στη διαχείριση δημόσιου χρήματος πολλών εκατομμυρίων ευρώ για την ψηφιοποίηση των στοιχείων ακίνητης περιουσίας των Ελλήνων φορολογούμενων και την εφαρμογή υπολογισμού του ΕΤΑΚ.

ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ: ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΔΙΑΚΗΡΥΧΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΘΗΚΕ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ,

  • ΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΔΟΧΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙ 7.738.686 ΕΥΡΩ ΚΑΙ
  • ΜΙΑ ΣΕ 150 ΕΥΝΟΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟΥΣ ΗΜΕΤΕΡΟΥΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ 2006 ΜΕΧΡΙ το 2008, ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΣΑΝ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ 4.125.000 ΕΥΡΩ!

Συγκεκριμένα, ενώ τον Μάρτη του 2006 δημοσιεύεται η υπ’ αριθμ. 1024639/11176/0005/9-3-06 διακήρυξη διαγωνισμού υλοποίησης «Πληροφοριακού Συστήματος Περιουσιολογίου» με προϋπολογισμό 7.798.962,97 ευρώ, ήδη από τον Νοέμβριο του ίδιου έτους (ΦΕΚ Β 1627/3-11-06) ξεκινά μια σειρά Διακηρύξεων για την πρόσληψη με σύμβαση έργου 150 χειριστών και χειριστριών με αντικείμενο την ψηφιοποίηση των στοιχείων του φορολογικού εντύπου Ε9 όλων των φορολογουμένων, ψηφιοποίηση που αποτελούσε βασικό σκέλος της υλοποίησης Πληροφοριακού Συστήματος Περιουσιολογίου, για την οποία υπήρχε ήδη εκκρεμής διαδικασία ανάθεσης σε εταιρεία πληροφορικής!!! Η Διακήρυξη έθετε ως όριο ολοκλήρωσης του έργου κάθε χειριστή το 1 έτος, το συνολικό κόστος των 150 ευνοιοκρατικών αυτών συμβάσεων προϋπολογίσθηκε σε 1.950.000 ευρώ και σύμφωνα με τις καταγγελίες η επιλογή των προσώπων έγινε με πλήρη αδιαφάνεια και κομματικά κριτήρια.

Η διαδικασία ανάθεσης του διαγωνισμού υλοποίησης «Πληροφοριακού Συστήματος Περιουσιολογίου» καθυστέρησε δύο ολόκληρα χρόνια και τελικά ολοκληρώθηκε τον Φεβρουάριο του 2008. Μέχρι τότε το Υπουργείο Οικονομικών είχε προχωρήσει και σε δεύτερη διακήρυξη για την κατάρτιση συμβάσεων έργου με 150 χειριστές (ΦΕΚ 2268/28-11-07), βασικό καθήκον των οποίων ήταν η ψηφιοποίηση των Δημοσίων Κτημάτων, για τα οποία δεν έχει καν συμβασιοποιηθεί το έργο της δημιουργίας πληροφοριακού συστήματος. Όπως φέρεται, οι συγκεκριμένοι χειριστές απασχολήθηκαν και αυτοί με την καταγραφή δεδομένων αναφορικά με το περιουσιολόγιο, παρά την ρητή απαγόρευση της διακήρυξης. Το κόστος της δεύτερης ομάδας των 150 χειριστών, που όφειλαν επίσης να ολοκληρώσουν το έργο τους σε ένα χρόνο και η ετήσια αμοιβή των οποίων προσδιορίστηκε με Υπουργική Απόφαση στα 14.500 ευρώ, άγγιζε τα 2.175.000 ευρώ για το Δημόσιο.

Τελικά το Φλεβάρη του 2008, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών, αφού με αποφάσεις της είχε ήδη δαπανήσει 4.125.000 ευρώ για να ολοκληρωθεί σημαντικό μέρος του έργου δημιουργίας ψηφιακού Περιουσιολογίου από 150 + 150 ευνοιοκρατικά διορισμένους «ημέτερους» κατακύρωσε τον διαγωνισμό για το ίδιο έργο, δηλαδή την υλοποίηση «Πληροφοριακού Συστήματος Περιουσιολογίου», που εκκρεμούσε από τον Μάρτη του 2006 στην ανάδοχο εταιρεία έναντι συμβατικού συνολικού ποσού 7.738.686 ευρώ (σύμβαση υλοποίησης 6.834.286 ευρώ και επέκταση 904.000 ευρώ). Η επέκταση της σύμβασης ήταν, σύμφωνα με καταγγελίες, παντελώς αδικαιολόγητη, αφού το αναμενόμενο ήταν μια σημαντική μείωση του αρχικού (από το 2006!) τιμήματος, αφού και το φυσικό αντικείμενο του έργου είχε μειωθεί σημαντικά, μετά και την ανάθεση βασικών τμημάτων του έργου σε 300 χειριστές και χειρίστριες ξεχωριστά αμειβόμενους με συνολική δαπάνη 4.125.000 ευρώ!

Η ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΕΤΑΚ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙ 7.260.000 ΕΥΡΩ, ΤΙΜΗΜΑ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΥΠΕΡΟΓΚΟ, ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ.

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών τον Ιούνιο του 2008 με τη διαδικασία των διαπραγματεύσεων επιλέγει την ανάδοχο εταιρεία του έργου υλοποίησης «Πληροφοριακού Συστήματος Περιουσιολογίου», να αναλάβει την δημιουργία εφαρμογής για την επεξεργασία των στοιχείων του Περιουσιολογίου με σκοπό την επιβολή και τον προσδιορισμό του ΕΤΑΚ για κάθε υπόχρεο. Το συμβατικό τίμημα του έργου ύψους 7.260.000 ευρώ, για το οποίο δεν διενεργήθηκε διαγωνισμός έχει καταγγελθεί ως υπερβολικό, ενώ φέρεται ότι σε πρώτο βαθμό το Ελεγκτικό Συνέδριο δεν συναίνεσε στη νομιμότητα της σύμβασης αρνούμενο την καταβολή του τιμήματος. Σύμφωνα, άλλωστε με καταγγελίες, η ανάθεση στην ίδια εταιρεία με τη διαδικασία των διαπραγματεύσεων «μαρτυρά» ολοκλήρωση ενός ενιαίου έργου, το ύψος του οποίου ανέρχεται σε 14.998.686 ευρώ, κατά διαβολική σύμπτωση 1.315 ευρώ λιγότερα από το ποσό που υποχρεώνει σε τήρηση διακομματικής διαδικασίας για την ανάθεση έργων.

ΕΝΤΩΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΕΣ 170 ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ 7.405.200 ΕΥΡΩ, ΚΑΤΑΡΤΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ, ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ, ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΕΤΑΚ, ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ… ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟΥ!

Και ενώ το έργο υλοποίησης του Περιουσιολογίου ανατέθηκε στην ανάδοχο εταιρεία έναντι σχεδόν του συνόλου του αρχικά προϋπολογισθέντος ποσού (7.738.686 ευρώ), παρά το γεγονός ότι κατά τα έτη 2006 έως 2008, 150 χειριστές το χρόνο έχουν συνολικά αμειφθεί με 4.125.000 ευρώ) ακριβώς για να καταχωρούν στοιχεία, δημιουργώντας τα βασικά σκέλη του ψηφιακού Περιουσιολογίου, το Δεκέμβρη του 2008 η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών αποφασίζει να δαπανήσει άλλα 7.405.200 ευρώ για να προσλάβει άλλους 170 χειριστές για δύο χρόνια με συμβάσεις έργου! Και το έργο τους περιλαμβάνει για μία ακόμα φορά, μεταξύ άλλων, την καταχώρηση δεδομένων αναφορικά με το Ενιαίο Τέλος Ακινήτων, δηλαδή την ψηφιακή ολοκλήρωση του Περιουσιολογίου!!!

Επειδή, σύμφωνα με πληροφορίες αλλά και τις δημοσιευμένες στα ΦΕΚ διακηρύξεις η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών για εργασίες του ίδιου έργου, της δημιουργίας, δηλαδή, βάσης δεδομένων περιουσιολογίου για την εφαρμογή του ΕΤΑΚ φέρεται να «διπλοπληρώνει» αφενός μια εταιρεία πληροφορικής με ποσό και αφετέρου εκατοντάδες χειριστές με συμβάσεις έργου και αδιαφανείς διαδικασίες επιλογής, με αποτέλεσμα η δαπάνη να διπλασιάζεται αδικαιολόγητα.

Επειδή είναι αδιανόητο πίσω από μια πολιτική άδικης φορολόγησης των Ελλήνων πολιτών να κρύβονται, επιπλέον, μεθοδεύσεις αδιαφάνειας και κατασπατάλησης των χρημάτων του Έλληνα φορολογούμενου.

Και επειδή χαρακτηριστικό της σκανδαλώδους διακυβέρνησης Καραμανλή είναι η αδικαιολόγητη διόγκωση των δαπανών, χωρίς να παράγεται έργο για τον τόπο και με προκλητική αδιαφάνεια στη διαχείριση του δημοσίου χρήματος.

Ερωτάσθε:

  1. Με ποια λογική κρίθηκε σκόπιμη η ανάθεση επ’ αμοιβή αντικειμένων του ίδιου έργου «Υλοποίηση Πληροφοριακού Συστήματος Περιουσιολογίου» δύο φορές, αφενός σε μεμονωμένους χειριστές με συμβάσεις έργου, συνολικού κόστους πολλών εκατομμυρίων ευρώ και αφετέρου σε εταιρεία πληροφορικής έναντι 7.738.686 ευρώ ;
  2. Με δεδομένο ότι όταν προϋπολογίστηκε το έργο «Υλοποίηση Πληροφοριακού Συστήματος Περιουσιολογίου» το 2006 το φυσικό αντικείμενό του δεν είχε ανατεθεί ξεχωριστά σε χειριστές και χειρίστριες με συμβάσεις έργου, γιατί, το 2008 που τελικά υπογράφηκε η σχετική σύμβαση με την ανάδοχο εταιρεία, δεν υπήρξε η αναμενόμενη μείωση του αρχικού (από το 2006!) τιμήματος, αφού και το φυσικό αντικείμενο του έργου είχε μειωθεί σημαντικά, μετά και την ανάθεση βασικών τμημάτων του έργου σε 300 χειριστές και χειρίστριες ξεχωριστά αμειβόμενους με συνολική δαπάνη 4.125.000 ευρώ;
  3. Πως εξηγείται η ανάθεση από το 2006 και μετά σε χειριστές και χειρίστριες της δημιουργίας βάσεων και η καταχώρηση δεδομένων Περιουσιολογίου τη στιγμή που μέχρι το 2008 είχε μεν προκηρυχθεί . αλλά για δύο χρόνια δεν είχε ανατεθεί καν το έργο υλοποίησης του Πληροφοριακού Συστήματος Περιουσιολογίου;
  4. Πως διασφαλίστηκε η τήρηση των αρχών διαφάνειας και αξιοκρατίας κατά την πρόσληψη, κατά τις διακηρύξεις, συνολικά 470 χειριστών (150 το 2006, 150 το 2007 και 170 το 2008) με συνολική δαπάνη 11.530.200 ευρώ δημοσίου χρήματος;
  5. Οι σχετικές διακηρύξεις απαγορεύουν ρητά την ανανέωση της σύμβασης ή την επαναπρόσληψη
  6. Γιατί η ανάθεση της εφαρμογής του ΕΤΑΚ, έργο ύψους 7.260.000 ευρώ έγινε με την αδιαφανή διαδικασία των διαπραγματεύσεων;
  7. Αντιλαμβάνεσθε ότι με τις αδικαιολόγητες μεθοδεύσεις σας το Ελληνικό Δημόσιο θα δαπανήσει συνολικά 26.528.826 ευρώ για την «ολοκλήρωση» εφαρμογής για τον υπολογισμό του ΕΤΑΚ, ενός άδικου φόρου που επέβαλλε με προχειρότητα η Κυβέρνησή σας; Αντιλαμβάνεσθε ότι το σύνολο της δαπάνης με σκοπό την ίδια λειτουργία, τον υπολογισμό δηλαδή του ΕΤΑΚ μέσω εφαρμογής σε ηλεκτρονική βάση δεδομένων, είναι τεράστιο και για λόγους διαφάνειας θα έπρεπε να είχε αντιμεωπιστεί ενιαία και να είχε ακουλουθήσει τη διακομματική διαδικασία που επιβάλλεται για έργα ύψους άνω των 15.000.000 ευρώ;
  8. Παρακαλούμε να κατατεθούν στη Βουλή:
    • Οι πλήρεις φάκελοι των υποψηφίων και του τελικού αναδόχου του διαγωνισμού για την υλοποίηση «Πληροφοριακού Συστήματος Περιουσιολογίου» που καθυστέρησε να ολοκληρωθεί για δύο ολόκληρα χρόνια, καθώς και η σύμβαση που υπογράφηκε μαζί με τις όποιες τροποποιήσεις ή προσθήκες.
    • Τα ονόματα των 470 προσληφθέντων με συμβάσεις έργου στα πλαίσια των παραπάνω διακηρύξεων (ΦΕΚ Β 1627/06, 2268/07 και 2507/08)
    • Ο φάκελος του έργου δημιουργίας εφαρμογής σχετικά με το ΕΤΑΚ ύψους 7.260.000 ευρώ που ανατέθηκε με τη διαδικασία των διαπραγματεύσεων στην ίδια εταιρεία, η σχετική αλληλογραφία, καθώς και η υπογραφείσα σύμβαση με όποια τυχόν τροποποίηση ή προσθήκη.
    • Οι σε πρώτο και δεύτερο βαθμό αποφάσεις του Ελεγκτικού Συνεδρίου σχετικά με τα παραπάνω έργα.


Οι ερωτώντες Βουλευτές

                Μιχάλης Καρχιμάκης

                Γρηγόρης Νιώτης

                Δημήτρης Κουσελάς

                Στάθης Κουτμερίδης

                Μάρκος Μπόλαρης

                Γιάννης Διαμαντίδης

                Θάνος Μωραίτης

                Βαγγέλης Παπαχρήστος

                Γιάννης Κουτσούκος

                Τόνια Αντωνίου

                Απόστολος Κατσιφάρας

                Μανώλης Στρατάκης

                Θεοδώρα Τζάγκρη

                Ελπίδα Τσουρή

                Τάσος Σιδηρόπουλος

                Γιάννης Μανιάτης

                Βασίλης Γερανίδης

                Δημήτρης Τσιρώνης

                Χρήστος Αηδόνης

                Γιώργος Πεταλωτής

                Γιώργος Ντόλιος

                Νίκος Ζωίδης

                Τάκης Ρήγας

                Λεωνίδας Γρηγοράκος

                Χρύσα Αράπογλου

                Γιάννης Δριβελέγκας

                Μιχάλης Κατρίνης

                Βασίλης Κεγκέρογλου

                Γιάννης Σκουλάς

                Ηλίας Λαμπίρης

                Δημήτρης Βαρβαρήγος

                Μανώλης Σκουλάκης

                Γιάννης Αμοιρίδης

                Ηλίας Καρανίκας

                Χρήστος Χάιδος

                Σούλα Μερεντίτη